loading...
دانلود اهنگ جدید | رادیو جوان | دانلود موزیک جدید | رادیو جوان | بهترین سایت موزیک
آخرین ارسال های انجمن
علیرضا افضلی بازدید : 481 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ جدید فوق العاده امیر فرجام به نام خوش بختی

http://www.uploadax.com/images/83667801711686471716.jpg

دانلود با کیفیت 128kbps

امیر فرجام - خوش بختی

متن آهنگ جدید امیر فرجام به نام خوشبختی :

از وقتی عشق تو دنیامه

این دنیا هم رنگه رویامه

از وقتی هستی تو این خونه

خوشبختی واسم چه آسونه

لبریزم از حس خوشبختی

آسونه حتی واسم سختی

آرومم وقتی که می خندی

به عشقم همیشه پا بندی

عشق من باهات می مونم

بگو عشقت وصله به جونم

من با این دل دیونم

می دونی بی تو نمی تونم

عشق من باهات می مونم
بگو عشقت وصله به جونم
من با این دل دیونم

می دونی بی تو نمی تونم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خوشبختی

♫♫♫♫♫♫

این حس چقدر خوبه قلبم که می کوبه وقتی هستی کنارم

از بس دوست دارم حتی یه لحظه هم من از تو چشم بر نمی دارم

این سرنوشتمه دنیا بهشتمه وقتی هستی تو عشقم

قلبت که با منه آینده روشنه چه خوبه با تو سرنوشتم

عشق من باهات می مونم
بگو عشقت وصله به جونم
من با این دل دیونم
می دونی بی تو نمی تونم
عشق من باهات می مونم
بگو عشقت وصله به جونم
من با این دل دیونم

می دونی بی تو نمی تونم

♫♫♫♫♫♫
عشق من باهات می مونم
باهات می مونم
باهات می مونم

باهات می مونم

عشق من باهات می مونم
باهات می مونم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1115
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 145
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 202
  • بازدید امروز : 265
  • باردید دیروز : 310
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,958
  • بازدید ماه : 1,958
  • بازدید سال : 83,952
  • بازدید کلی : 1,965,970