loading...
دانلود اهنگ جدید | رادیو جوان | دانلود موزیک جدید | رادیو جوان | بهترین سایت موزیک
آخرین ارسال های انجمن
علیرضا افضلی بازدید : 2077 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

تكست اهنگ:

جادویی چشمات برات دیوونم
این حس خوبو به تو مدیونم
یه شب رویایی کنارت دارم
من تورو هیچ وقت تنهات نمیذارم
حالا که اینجایی گم میشه تنهایی
حسمون جوره منو تو دوتایی
هرچی که میخوام بدست میارم
فقط واسه تو انقدر بی قرارم
یه حس تازه تو با منی حالا
از دستت نمیدم تا ته دنیا
فقط با من باشم عشقمی دیوونه
کی مثله من آخه عاشقت میمونه

یه حس تازه تو با منی حالا
از دستت نمیدم تا ته دنیا
فقط با من باشم عشقمی دیوونه
کی مثله من آخه عاشقت میمونه

..........

من با تو آرومم حسم با هیچی عوض نمیشه
تو منو میفهمی با هم میمونیم واسه همیشه
من دنیارو دارم وقتی اینجایی وقتی باهامی
تو عزیزی واسم تو همون عشق توی رویامی
یه حس تازه تو با منی حالا
از دستت نمیدم تا ته دنیا
فقط با من باشم عشقمی دیوونه
کی مثله من آخه عاشقت میمونه

یه حس تازه تو با منی حالا
از دستت نمیدم تا ته دنیا
فقط با من باشم عشقمی دیوونه
کی مثله من آخه عاشقت میمونه

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128 کیلوبایت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1115
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 289
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 260
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 551
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 82,086
  • بازدید کلی : 1,964,104